Aftellen & Voorbereiden! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Margriet Janse - WaarBenJij.nu Aftellen & Voorbereiden! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Margriet Janse - WaarBenJij.nu

Aftellen & Voorbereiden!

Door: Margriet Janse

Blijf op de hoogte en volg Margriet

30 December 2016 | Nederland, Bergum

Jaaaaaah de echte ,echte voorbereiding is begonnen! We beginnen bijna aan het nieuwe jaar en dus ga ik beginnen aan mijn nieuwe avontuur!! Nog 20 dagen, 2 uur een 50 minuten en dan begint mijn avontuur. Inmiddels staat mijn koffer klaar, liggen de eerste spullen in de koffer, zijn de meeste regel zaken zoals verzekeringen, voorbereidende inkopen en inentingen rond. Vanochtend mijn laatste dienst op het werk gehad en daar afscheid genomen. Ook neem ik zo langzamerhand afscheid van vrienden en kennissen.

Hetl is en blijft allemaal heel spanend. Want hoe ga ik het daar vinden, ga ik mijn draai op de basis in de voorbereidingstijd vinden en waar gaan we naar toe? Ook blijven de financieen spannend. Ik heb het hele bedrag nog niet bij elkaar en daar is echt nog wel het een en ander voor nodig. Dit is dan ook zeker nog een puntje van aandacht en van gebed!

Vanaf dit moment ga ik ook meer mijn blog bijhouden! Vind je het leuk om me te volgend komende tijd? Schrijf je dan links in voor de mailinglijst!

Liefs,

Margriet

  • 30 December 2016 - 13:32

    Folkolina:

    Heeejjj meis,

    Heel veel succes met alles. Is inderdaad best wel spannend, maar ik weet zeker dat jij dit kunt.

    Gods onmisbare zegen meissie!!!

    Liefs,
    Folkolina

  • 30 December 2016 - 14:05

    Björn Van Nuijssenborgh:

    Veel plezier lieverd

  • 31 December 2016 - 19:27

    Eliza Janse :

    Heel veel succes en plezier met fase 1. Ik volg jou graag en met veel belangstelling en interesse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Jaaaa het is dan eindelijk bijna zo ver! Vanaf 18 Januari 2017 begint mijn spannende avontuur. Op 18 januari zal ik mijn intrek nemen op de Basis van YWAM (youth with a mission/jeugd met een opdracht) in Amsterdam. Ik zal dan starten met de ART- DTS. Kort uitgelegd zal ik 3 maanden in amsterdam een trainingsperiode volgen waarin verschillende kunstvormen, geloof en ontwikkeling in identiteit centraal staan. Daarna worden we als groep uitgezonden naar een plek/land/continent waar we de geleerde vaardigheden in praktijk gaan brengen en gaan werken in derde wereld gebieden! Echter is de locatie nog niet bekend. Dit zal later volgen. Om de reis te bekostigen is veel geld nodig voor onder andere de tickets en verblijf. Hiervoor heb ik zelf 6 maanden hard gewerkt en gespaart. Ook zal ik een aantal acties doen. Giften zijn van harte welkom! voor meer info zie: http://ywamamsterdam.com/nl/training/arts-dts

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 14453

Voorgaande reizen:

12 April 2017 - 17 Juni 2017

fase 2: Outreach Ethiopie

18 Januari 2017 - 18 April 2017

fase 1: trainingsschool/voorbereidingsfase

Landen bezocht: